BHV staat voor bedrijfshulpverlening. Als de Arbo-wet op een onderneming van toepassing is, dan is de werkgever verplicht een BHV-organisatie op te richten. De werkgever kan zich daarbij laten bijstaan door werknemers, de bedrijfshulpverleners (BHV'ers). Zij zullen daartoe de volgende taken moeten kunnen verrichten.
het verlenen van eerste hulp bij ongevallen
het beperken en bestrijden van brand en het beperken van de gevolgen van ongevallen
het in noodsituaties alarmeren en evacueren van alle werknemers en andere personen die zich binnen de werkplaats bevinden.
Het is de plicht van de werkgever om de bedrijfshulpverleners de opleiding en materialen die zij voor deze taken nodig hebben te verschaffen.
Soms kan het wenselijk zijn eerst de producten in het echt te bekijken of te vergelijken alvorens een keuze te maken. U kunt hiervoor op afspraak onze showroom in Dokkum bezoeken. U vind hier alle producten en wij geven u graag advies onder het genot van een kopje koffie. Bel voor een afspraak met tel 06-11963242.
Nee, u heeft géén account te hebben om bij ons te kunnen bestellen. De website biedt die mogelijkheid wel. Als u een account maakt, dan kunt u nadat u bent ingelogd eenvoudig uw bestelverleden bekijken.
Bij de bestelprocedure wordt u om een geldig email-adres gevraagd. Dat is voldoende om een bestelling te kunnen afronden. U kunt daarbij ook aangeven of u aan dat email-adres een nieuwe account wil koppelen. Nogmaals: dit hoeft niet.
Van de meeste producten houden wij een doorlopende voorraad aan. Daardoor kunnen wij deze producten vaak direct na betaling of goedkeuring van de afdeling debiteuren uitleveren. Wilt u zeker zijn of wij een product op voorraad hebben, dan kunt u het beste bellen met onze klantenservice op 06-11963242.
Bij leveringen aan bedrijven en instellingen die gevestigd zijn buiten Nederland en in het bezit zijn van een geldig btw-nummer hoeven wij geen btw in rekening te brengen. Geef bij uw bestelling dan het btw-nummer van uw organisatie op en kies dan voor de betalingsmethode: "op rekening". Wij sturen u dan een factuur zonder btw.
Wij hechten aan uw tevredenheid over de afwikkeling van uw bestelling. Mocht u desondanks een klacht hebben, dan horen wij dat graag. U kunt uw klacht telefonisch (06-11963242) of per email (info@vdbkeuring.nl) indienen. Wij streven ernaar alle klachten uiterlijk binnen twee weken (tien werkdagen) naar tevredenheid van beide partijen te hebben afgehandeld.
Bent u als consument niet tevreden met de afhandeling van uw klacht, dan spreken wij van een geschil. Omdat wij zijn aangesloten bij Webwinkel Keur kunt u het geschil laten behandelen door Geschilonline. Geschilonline doet een bindende uitspraak waar beide partijen zich aan moeten houden.
Meer informatie over de Geschillencommissie en het Webshop Keurmerk vindt u op de website van Webwinkel Keur.
Wanneer u niet tevreden bent met de behandeling van uw bestelling of met de geleverde producten, dan vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan schriftelijk, per email of per telefoon. Wij zijn u graag van dienst, en zullen dan ook ons uiterste best doen om u tevreden te stellen.